Δημοσιεύσεις που μπορούν να αξιοποιηθούν στην Εκπαίδευση για την Αειφορία

-Για την αλληλεπίδραση μαθητών/τριών με το φυσικό περιβάλλον και τον εκπαιδευτικό ρόλο του φυσικού περιβάλλοντος:

http://www.leadership2017.uom.gr/wp-content/uploads/2018/09/Volume_1.pdf σελ. 345-356

http://www.pee.gr/wp-content/uploads/%CE%A3%CE%B5%CE%BB%CE%AF%CE%B4%CE%B5%CF%82-1004-1202.pdf   σελ. 1171-1186

https://drive.google.com/drive/folders/1Mp2F5YSGjLOe5E-Hk95PtQ2806wr2OV1Τόμος Δ΄, σελ. 262-267

-Για την αξιοποίηση Π.Σ.Δ. στην κατανόηση και διαχείριση στην εκπαιδευτική κοινότητα επίκαιρων κοινωνικών προβλημάτων (προσφυγικό, διαφυλικές σχέσεις κ.ά):

https://drive.google.com/file/d/1vFdIGjegvB9Qxz_o54sVoq0-6VK4jXY3/view σελ. 16-24

https://drive.google.com/drive/folders/1Mp2F5YSGjLOe5E-Hk95PtQ2806wr2OV1 σελ. 1009-1011

http://teachersconference.web.uowm.gr/%CF%80%CF%81%CE%B1%CE%BA%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AC-%CF%83%CF%85%CE%BD%CE%B5%CE%B4%CF%81%CE%AF%CE%BF%CF%85/   σελ. 181-195

http://www.educircle.gr/synedrio/images/praktika%20iecat%202018.pdf σελ. 606-610

-Για την αξιοποίηση Π.Σ.Δ. σε πλαίσιο συνεκπαίδευσης και διασχολικών συνεργασιών:

http://www.anoixtosxoleio.kmaked.eu/praktika-anoiktou.pdf σελ. 688-697

http://srv-dide.pie.sch.gr/dide/modules/news/article.php?storyid=2474           ή         ΕΔΩ           σελ. 194-204 

http://veroia.inpatra.gr/wp-content/uploads/2017/01/praktika22o.pdf   σελ. 566-580