Δημοσιεύσεις που μπορούν να αξιοποιηθούν στην Εκπαίδευση για την Αειφορία
-Για την αλληλεπίδραση μαθητών/τριών με το φυσικό περιβάλλον και τον εκπαιδευτικό ρόλο του φυσικού περιβάλλοντος:
http://www.leadership2017.uom.gr/wp-content/uploads/2018/09/Volume_1.pdf σελ. 345-356
http://www.pee.gr/wp-content/uploads/%CE%A3%CE%B5%CE%BB%CE%AF%CE%B4%CE%B5%CF%82-1004-1202.pdf σελ. 1171-1186
https://drive.google.com/drive/folders/1Mp2F5YSGjLOe5E-Hk95PtQ2806wr2OV1Τόμος Δ΄, σελ. 262-267
-Για την αξιοποίηση Π.Σ.Δ. στην κατανόηση και διαχείριση στην εκπαιδευτική κοινότητα επίκαιρων κοινωνικών προβλημάτων (προσφυγικό, διαφυλικές σχέσεις κ.ά):
https://drive.google.com/file/d/1vFdIGjegvB9Qxz_o54sVoq0-6VK4jXY3/view σελ. 16-24
https://drive.google.com/drive/folders/1Mp2F5YSGjLOe5E-Hk95PtQ2806wr2OV1 σελ. 1009-1011
http://www.educircle.gr/synedrio/images/praktika%20iecat%202018.pdf σελ. 606-610
-Για την αξιοποίηση Π.Σ.Δ. σε πλαίσιο συνεκπαίδευσης και διασχολικών συνεργασιών:
http://www.anoixtosxoleio.kmaked.eu/praktika-anoiktou.pdf σελ. 688-697
http://srv-dide.pie.sch.gr/dide/modules/news/article.php?storyid=2474 ή ΕΔΩ σελ. 194-204
http://veroia.inpatra.gr/wp-content/uploads/2017/01/praktika22o.pdf σελ. 566-580